GAQ Assemblée générale extraordinaire Novembre 2022

Publié le : 3 nov 2022

Chers membres du GAQ,

Notre assemblée générale extraordinaire approche. Pour mémoire, elle se tiendra le 8 novembre à 20h00 à la maison de quartier square Ambiorix.

Nous espérons vous accueillir nombreux pour ce moment important dans la vie de notre association. En effet, nous aurons un seul point à l’ordre du jour, l’adoption de nos nouveaux statuts.

Vous trouverez en fichiers joints :

Au cas où les liens ne fonctionneraient pas, vous trouverez des copies PDF annexées ci-dessous.

Beste GAQ leden,

Onze buitengewone algemene vergadering is voor binnenkort. Deze zal plaatsvinden op 8 november om 20 uur in het Buurthuis Ambiorix en wij hopen velen van u te mogen verwelkomen op dit belangrijke moment in het leven van onze vereniging. Wij hopen dat velen van u aanwezig zullen zijn bij dit belangrijke moment in het leven van onze vereniging, aangezien er slechts één punt op de agenda staat, namelijk de goedkeuring van onze nieuwe statuten.

Bijgevoegd vindt u:

• het formulier dat vóór de AV naar ons moet worden teruggestuurd, in geval u er niet  persoonlijk kan bij zijn. Gelieve het te scannen en per e-mail te sturen naar secretariat@gaq.be
  • De samenvattende tabel van amendementen (die wij u reeds enkele dagen geleden hebben toegezonden)
  • Een document opgesteld door Amaury Bourbon waarin de door hem ingediende amendementen worden gepresenteerd.

Indien de links niet werken, vindt u in bijlage een PDF versie

Van de Blog